Ga naar inhoud

Niet in Bios Komen...

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben soort van nieuw hier maar ik heb een vraagje voor jullie. Ik heb een nieuwe computer in onderdelen besteld, (beetje onderschat :P ) maar nu heb ik dus het moederbord en een sata harde schijf, ati videokaart, 2 gig werkgeheugen, antec voeding, met Alternate . nl pc builder gebouwd. Nu start ik hem op druk ik op ga naar bios, dan zegt ie, insert bootable media drive of reboot met bootable media drive, iemand enig idee wat ik moet doen? btw, ik heb al de bios gereset met batterijtje bij voorbaat dank gert jan
Link naar reactie
Hmm heb nog nooit gezien dat ze de tab toets als bios toets gebruiken. Weet je zeker dat dat de juiste toets is ? Meestal geeft hij het bij het opstarten aan. Vaak is de monitor dan nog niet helemaal gereed en zie je het niet, je kan proberen om een paar keer ctrl-alt-del te geven dan heeft de monitor even tijd om "wakker" te worden. Meestal is de bios toets "DEL","F1","F2" of "F10".
Link naar reactie
Je weet nooit. Heb ze zelf ook wel eens verkeerd om gedaan. Zijn tenslotte dezelfde stekkers. Maar om terug te kome op je probleem. Ik denk dat het door het moederbord komt. Heb via google een link naar het asus forum gevonden waar drie mensen met hetzelfde moederbord hetzelfde probleem hebben. Alles werkt behalve het toetsenbord. Misschien even contact opnemen met asus of anders met alternate. http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=1&model=M2R32-MVP&id=20070613074652546&page=1&SLanguage=en-us
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...