anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik zit nu dus met een probleem.Ik heb in een vlugge bui een Dell C521 gekocht en natuurlijk is die case te klein voor de normale videokaart. Nu vroeg ik mij af of je die pc in een andere case kan bouwen , want ik heb gelezen dat er daar wat problemen bij zijn :-? Mvg Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Graag mij vlug te helpen want ik wil dit ng dit weekend kopen. En die moederbord van mijn pc , in welke case past die? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Ligt aan het formaat van je bord en voeding. Ik meen dat die tegenwoordig redelijk standaard waren bij dell, maar dat weet ik dus niet zeker. Is je voeding trouwens zwaar genoeg voor je nieuwe videokaart? De officiële richtlijnen kun je hier vinden. Ik denk dat je een atx of microatx bord hebt. http://www.formfactors.org/formfactor.asp Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 mijn moederbord is BTX , en mijn voeding is nu 280 Watt Ik wil graag een Radeon X1950 XT kopen Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Denk dat je dan beter een nieuwe voeding erbij kunt kopen. Er is trouwens maar weinig keuze in btx kasten. Had je al iets op het oog? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Ik heb ng niets op het oog , maar mijn budget voor een kast is 50 euro. En zou ik dat makkelijk kunnen verplaatsen alle onderdelen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 [quote:43b09d9178="Timmo70"]Ik zit nu dus met een probleem.Ik heb in een vlugge bui een ..............................[/quote:43b09d9178]en de rest nu ook vandaag in een vlugge bui kopen? Zet svp eerst goed op een rij wat je nu nog wilt me die voeding en grafische kaart. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 De goedkoopste in de pricewatch is 57 euro, en dat is een veel te klein ding. Reken maar op 100 euro voor een leuke kast, en minimaal 50 euro voor een nieuwe voeding. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 ik heb al een mooie gevonden , maar ik weet niet zeker of je met die pc's van dell . Alle onderdelen er mooi uit kan halen. En ze dan weer goet monteren. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.