anoniem Geplaatst: 3 augustus 2007 Delen Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik zit met het volgende probleem ,mijn pc (pentium 4 ,3ghz asus p4p800s-e samsung sata 160gb hd 1024 mb mem philips dvd/rw )start niet meer op.Na het verwijderen van een tweede gecrashte HD stopt de pc na 1 a 2 sec .op het mobo blijft een groene led branden.ik moet eerst de stroom uitzetten zodat het ledje uitgaat anders doet hij helemaal niets.daarna heb ik meegemaakt dat hij opstart in windows maar na ongeveer 5 minuten uitvalt. momenteel gaan alleen de fans even draaien en vallen dan stop. Iemand een idee ???? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 1 Ik zou eerst proberen de cd-speler en de andere hd los te koppelen... 2 opstarten... 3 kijken wat ie doet... foutcodes afwachten... reageert hij anders? dan: 4 harde schijf weer aansluiten opstarten.... nog geen goed resultaat... ? 5 stekker uit het stopcontact... batterijtje van het moederbord een minuut of 5 loshalen... batterijtje er weer inzetten... stekker erin en opnieuw opstarten.... bios is nu gereset en moet opnieuw worden ingesteld.... nog niets? dan is er wat stuk...... :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2007 Probleem is opgelost ,er is een nieuwe zwaardere voeding in geplaatst. Door de verschillende uitbreidingen in de loop der tijd trok de 350 watt het niet meer. bedankt voor de reactie en het meedenken :D Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.