Ga naar inhoud

Voeding opgeblazen, wat nu?


Aanbevolen berichten

Ik heb alles ondertussen in elkaar geschroeft, maar kennelijk was er wat mis met de voeding Toen ik er uberhaubt stroom op zetten knalde hij zeer hard, en kwam er rook uit de voeding. Nu heb ik van een 7 jaar oude pc nog een voeding liggen, die er ook op past, en die nog werkt. Is het slim om deze te gebruiken, of is dat af te raden? Mvg,
Link naar reactie
mijn ervaring zegt niet doen. Een 7 jaar oude voeding is: 1. erg licht 2. kwalitatief niet zo goed Waardoor de kans bestaat: dat de voeding het niet trekt, zichzelf maximaal belast en ook met een leuk rookwolkje zijn laatste dag afsluit. De kans is zeer groot dat er meer onderdelen stuk zijn, zoals moederbord, geheugen, harde schijf of zelfs videokaart.
Link naar reactie
[quote:ea0a989b0f="tinus89"]mijn ervaring zegt niet doen. Een 7 jaar oude voeding is: 1. erg licht 2. kwalitatief niet zo goed Waardoor de kans bestaat: dat de voeding het niet trekt, zichzelf maximaal belast en ook met een leuk rookwolkje zijn laatste dag afsluit. De kans is zeer groot dat er meer onderdelen stuk zijn, zoals moederbord, geheugen, harde schijf of zelfs videokaart.[/quote:ea0a989b0f] Bij mijn vader is de voeding ook ontploft, maar met een nieuwe voeding deed alles het weer. Dus het zou net zo goed kunnen dat hij het weer doet met een nieuwe voeding. Ik zou het i.d.g. proberen. Vraag of je hem weer terug mag brengen als de pc het echt niet doet. En anders heb je altijd nog een mooie voeding liggen.
Link naar reactie
Ik heb een nieuwe voeding gekocht, maar niks deed het meer. Ik heb dus maar een nieuw moederboard gekocht, maar daar heb ik nu weer problemen mee(hij doet t wel, maar er is een fout met de chipset) Ik moet dus wéér naar de computerzaak. Ik ga morgen ochtend oven. Ik heb trouwens een Procase CRS2035 voeding van 350W met een 12cm Fan gekocht. En een Asus P5PL2-E moederbord. Ik krijg nu alleen geen beeld. Ik heb informatique gebeld, en ik ga morgen even langs, en ze gaan hem testen en zonodig krijg ik een nieuwe. topzaak, maar dat terzijde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...