Ga naar inhoud

Midi port - Game port problems (code 12)

Aanbevolen berichten

Heren en dames, Ik wilde mijn keyboard aansluiten op mijn pc via de midi port op mijn geluidskaart echter ik kan niet verbinden. Nu staat er bij mijn apparaatbeheer een geel uitroepteken voor de gameport van de geluidskaart met de volgende melding: ---------------------------------- This device cannot find enough free resources that it can use. (Code 12) If you want to use this device, you will need to disable one of the other devices on this system. Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. ---------------------------------- Ik heb op google gezocht en ik krijg heel veel van dezelfde onderwerpen maar nergens komen mensen eruit. hopelijk kunnen jullie mij helpen system specs: System: Microsoft Windows XP Professional Version 2002 Computer: AMD Athlon XP2800+ 2,09 GHz 1,00 GB of RAM Geluidskaart is een trust 5.1 Surround Sound Card SC-5250 artikelnr: 12950 Driver: C-Media Moederbord: Asus asus a7n8x Ik heb alle poorten in de bios gedisabled, IRQ en I/O heb van pci slot gewisselt, bios upgedate, standard game port (waar geen uitroepteken voor staat) disabled, Software van de geluidskaart opnieuw geinstalleerd, Gameport van geluidskaart verwijderd opnieuw geinstalleerd. Voor de duidelijkheid op mijn moederbord zit standaard geen gameport vandaar het gebruik van die van de geluidskaart
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...