anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Delen Geplaatst: 15 juli 2007 Kan ik een groter cache geheugen zetten op mijn notebook? www.amazon.de/Sony-VGN-FE21H-Notebook-Centrino-SuperMulti/dp/tech-data/B000FK4SVM/ref=de_a_smtd/303-0336469-7609800 ik wil proberen dat m'n internet wat sneller gaat en het opstarten van progamma's groeten, Donald Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2007 Ik neem aan dat je ram bedoelt? Ja dat kan, je kunt er max 2gb in kwijt. Er zit nu 1 gb in, dus dat kan je verkopen en nog wat geld bijleggen en 2x1gb kopen. Je moet kijken naar DDR2-SDRAM SODimm volgens mij, niet zeker. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2007 nee ik bedoelde echt cache geheugen er zit nu 2 mb in kan die geupgrade worden. en als ik wel extra ramgeheugen erin doe dus 2gb ipv 1gb zou dat veel schelen? ik heb wel een duocore maar ik vindt het een beetje traag gaan voor een redelijk nieuwe NBook Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2007 De cache zit in de processor, dus die is niet te vervangen, zonder een andere processor erin te zetten. Wat extra geheugen kan best helpen, het wat vlotter te laten draaien. Kijk ook eens naar de harddisk. In laptops zitten vaak 5400 of zelfs 4200rpm schijven. Als je die vervangt door een 7200rpm schijf, maakt dat soms behoorlijk verschil. Verder heb je natuurlijk de algemene zaken, zoals zo weinig mogelijk achtergrondsoftare draaien, geen desktop theme gebruiken, etc. etc. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 juli 2007 bedankt gerben, Ik zal eerst eens even naar de HDD kijken wat het is :wink: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.