anoniem Geplaatst: 13 juli 2007 Delen Geplaatst: 13 juli 2007 Hallo, ik hoop dat jullie me nog kennen. (ik wou laats een computer kopen en heb ook om jullie hulp gevraagt) Erg bedankt daarvoor nog, maar hij is langzamer geworden en dan niet een beetje maar best wel erg. Het spel C&C 3 op het hoogste op een resulutie van 1280 x 1024 trekte hij perfect met zo'n 90 fps. Nu 2 weken later, nog maar een zielige 45. Wat is het? Virus? spywere? Maar het opstarten gaat wel snel. Ik heb NIETS overgeklockt of zo. Mijn computer AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ 2 Gig Ram 8800 Gts 340 Mb 250 Sata Hdd Voeding 500 Watt Dat was het wel zo'n beetje. Alvast heel erg bedankt !!! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2007 *snifsnif* zus of zo? Oftewel, dat kunnen we niet ruiken, je geeft zelf al bepaalde dingen aan, controleer die eens. Maar zomaar van 90 naar 45 gaan lijkt me sterk, ondertussen iets veranderd stiekem? (AA oid?) Defragmenteer zowiezo eens, check de boel, speel met de settings. Wellicht zie je die fps op een ander stuk van het spel wat zwaarder is. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 juli 2007 Lijkt me niet dat je C&C3 van 90 naar 45 is gegaan, omdat de game gelockt is op 30 fps :wink: Download nieuwe drivers misschien? Rommelen met FSAA /AA enz? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 juli 2007 45 fps is toch meer dan genoeg? haalde ik dat maar met die game. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.