Ga naar inhoud

PC start continue uit zichzelf opnieuw op!

Aanbevolen berichten

Mensen ik weet echt niet wat ik moet doen. Wat ik ook doe, hij blijft elke keer uit zichzelf opnieuw opstarten! Meestal als ik mijn computer opstart en ik ben bv aan het msnnen ofzo start die uit zichzelf automatisch opnieuw op. Zijn er misschien enige ideeen die ervoor zorgen dat die dat niet meer doet? Opnieuw installeren heb ik al 3 keer gedaan... Specs: AMD Athlon 2600+ Asrock K7S41GX moederbord 1.5 gb ram 40 gb harde schijf nvidia geforce 7600gt 256mb dvd brander/cd brander
Link naar reactie
Je kunt ook het automatisch opstarten eens uitzetten. Dan krijg je waarschijnlijk een blauw scherm met daarin een foutmelding. Daaruit is wellicht meer af te leiden. De optie kun je als volgt vinden (In Windows XP): 1. Open het start-menu 2. Klik met rechts op 'Deze Computer' en kies 'Eigenschappen' 3. Selecteer het tabblad 'Geavanceerd' en kies in de sectie Opstart- en herstelinstellingen voor 'Instellingen' 4. Verwijder in de sectie 'Systeemfouten' het vinkje bij de optie 'De computer automatisch opnieuw opstarten'
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...