anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Heeee, Ik zit met een probleem, ik heb vandaag een nieuwe computer gekregen, waar 1 HDD inzit, en ik had hier nog een HDD liggen, die ik erbij in wil zetten, dus ik zet de HDD die er al in zat, op Master en die andere op Slave, tot mijn verbazing zit er in de Master HDD nog een extra blokje in, die ik er niet uitkrijg, kan iemand me nu uitleggen, hoe ik die 2e HDD er toch nog bij krijg? Alvast bedankt! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Sommige hardeschijven werken idd met 2 jumpers, welk merk hdd is het. Ik denk dat bijvoobeeld hitachi 2 jumpers heeft. Kun je de jumper er niet uithalen met een klein schroevendraaiertje Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Nee, ik kan de enkele jumper er niet uit krijgen, hij zit op een of andere manier gewoon muurvast, ik heb net gehoord van iemand, dat ik de 2e HDD op Cable Select moest zetten, ik ga dat nu even proberen! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 In de 1e HDD zit er jumper op de Master, en helemaal aan de andere kant, zit er nog een enkele jumper, die ik er dus niet vanaf krijg... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Bij maxtor zitten inderdaad aan 1 kant een soort blokje om een pennetje, die mag er niet uit. Weet ook niet waarom die er zit. is het een maxtor schijf? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.