anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Ik wil een upgrade op mijn systeem. Ik zit te denken aan het volgende alles is bij 4launch vandaan: voeding zalman zm-600HP 97.50 mobo Asus P8l 1394 69.00 GPU MSI 8600GTS OC 175,00 mem 2 x 1 Gb kingston valueram 83.00 Wat vinden jullie hiervan, budget 420 euro ongeveer. Voeding moet in ieder geval modulair zijn. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 En hoe ziet de rest van je pc eruit? Volgens mij is dit een weinig zinnige investering. Dure voeding, moederbord vorige generatie, geheugen ddr(?), en een relatief dure videokaart. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Sorry was een beetje incompleet. Het geheugen is ddr2 533 mhz. Dit is de rest van mijn systeem: behuizing: coolermaster centurion 532 voeding: Coolermaster real power 450 Watt mobo: asrock 775 dual-vsta cpu: Intel Pentium D915 vga: Club 3d x800rx agp 2 keer 512 mb ddr2 533 mhz geluid: sound blaster xfi xtreme musi dvd brander en 2 sata2 schijven van maxtor Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 De oude voeding is zwaar genoeg, hoef je dus niet te vervangen. Welk moederbord is het precies? P8I of P8L kan ik niet terugvinden. De huidige serie is P5, de nieuwe P35. Lijkt me dus sowieso een verouderd type. De 8600GTS is een leuk kaartje, maar relatief duur. Hij is te traag voor DX10, dus kun je net zo goed een veel goedkopere x1950pro nemen. Geheugen is wel ok, hoewel je misschien nog wel iets goedkoper kunt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Moederbord blijkt P5l 1394 te zijn. Voeding moet wel een nieuwere worden want deze wordt overgebouwd in een ander systeem en heeft ook geen pci-e connectors. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Connectors zijn niet zo'n probleem, daar zijn wel verloopkabeltjes voor. Maar als je hem ergens anders gebruikt, is dat een academische kwestie. De Asus P5L is een verouderd budgetbordje met een 945 chipset. Ga je de oude onderdelen verkopen? Of hergebruiken in die andere pc. Maw, kan het meegerekend worden bij het budget of niet. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 juli 2007 Wordt hergebruikt voor een pc voor mijn moeder en mijn zusje. Die speelt ook al wat games als zoo tycoon en ze is fan van paarden spellen. Hun Fx 5200 trekt het niet meer. Edit:? Is dit moederbord dan mss wat? MSI P35 neo-f voor 100.50 EN wat voor voeding adviseer jij mij dan? Ik wil in ieder geval een die modulair is. De behuizing is wat klein en al die kabels belemmeren mijn air flow behoorlijk Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.