Ga naar inhoud

Met welk programma kam ik mijn HD benchmark vergelijken?

Aanbevolen berichten

Ik heb een HD Western Digital 500GB Sata II (WD5000AAJS-00TKA) schijf. Deze zou Sata II moeten zijn. Nu wil ik eigenlijk wel eens testen hoe snel hij presteert in mijn PC. Maar ik kan nergens een goede tool vinden die hem kan testen en daarna een goede vergelijking kan maken met andere configuraties. Ik heb HDTach eens gebruikt maar die laat alleen gedateerde schijven zien. Wie weet raad?
Link naar reactie
[quote:ad31144b80="tne7laa"]Deze zou Sata II moeten zijn. Nu wil ik eigenlijk wel eens testen hoe snel hij presteert in mijn PC.[/quote:ad31144b80] Je zou deze kunnen benchmarken met [url=http://www.sisoftware.co.uk/index.html?dir=dload&location=sware_dl_3264&langx=en&a]Sandra Lite.[/url] Deze heeft ook een database met recente harde schijven.
Link naar reactie
Geen verschil tussen Sata 1 en 2??? :-? Maar waarom is er dan Sata 2? Dus de nieuwe schijf in mijn nieuwe computer is nog even sloom als die van mijn 'oude' PC? En ik dacht nog wel dat het allemaal vlotter zou zijn met Sata 2. Je hebt gelijk, ik heb even getest met Sandra en de schijf is ietsjes sneller dan mijn oude ATA133/ATA100 schijven. Wat een afknapper zeg. :evil: En windows Vista maakt het nu ook nog wat slomer. Lang leve de vooruitgang (NOT!).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...