anoniem Geplaatst: 2 juli 2007 Delen Geplaatst: 2 juli 2007 Hallo ik wil een Asrock 4coreDual-VSTA kopen met een E6420 proc.(220€) Ik heb nu een p5p800 moederbord met een agpslot. Hier zou ik een nieuwe videokaart in kunnen kopen op agp(171€) Wat is beter,sneller en slimmer op dit moment? En is dit een goede tussenoplossing? Kan hier altijd nog ddr2 geheugen voor kopen en een snelle pci-e videokaart Groetjes Richard Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2007 Die bovenste is duidelijk een betere (tussen)oplossing. Alleen ben niet niet zo weg van Asrock :lol: Je moet nu eigenlijk geen nieuwe AGP-kaart meer aanschaffen vind ik persoonlijk. AGP is straks history. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2007 Bedenk eens hoeveel je uit wil geven, ga dan eens kijken watvoor C2d /ddr2 / pci-e combo je wilt en check in het topic in *aanbod hoeveel je oude spullen opleveren eventueel. Beetje rekenen en kijken of je dan niet ineen keer leuk kan upgraden. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.