Ga naar inhoud

extra intern geheugen.

Aanbevolen berichten

hallow ik wil graag wat extra intern geheugen instaleren. heb nu 256 mb en dat begint nu toch echt te weinig te worden. ben al wat aan het rondzoeken geweest op internet en heb me oog op de het volgende laten vallen. Nu is mijn vraag of dit geheugen past en gaat werken of dat ik bepaalde dingen over het hoofd heb gezien. allereerst spec van de computer. het moederbord is een asus p4b533. met behulp van everst heb ik gekeken wat voor geheugen erin zit. dit is een ddr-sdram. de geheugensnelheid is pc 2100 (133 mhz) module breedte 64. nu heb ik oog laten vallen op dit geheugen. http://www.zercom.nl/index.php?p=35&f=1&a=2771# de kloksnelheid is hier alleen 2 keer zo snel. maar dat komt toch het geheugen 2 handelingen per cycle doet ? of zie ik dat verkeerd ? naja mijn vraag is dus gaat dit geheugen werken? en is het slim om dit geheugen te kopen of kan ik beter iets anders nemen? enige wat ik niet kan vinden van het geheugen wat momenteel in me computer zit is de cas. weet ook niet of het nieuwe geheugen de zelfde cas moet hebben als het ouwe geheugen. Is het uberhaupt nodig om naar te kijken??
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...