Ga naar inhoud

Lage FPS en vastlopers

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb problemen met zeer lage fps en het vast lopen van mij computer. Nou heb ik zelf misschien wel een idee waar het mogelijk aan kan liggen. Ik heb reeds mijn computer vernieuwd: Nieuwe harde schijf; nieuw moederbord nieuwe voeding; nieuw geheugen. Maar ik heb mijn oude 3d kaart behouden. Een Nvidia Geforce PCX 5750 Deze heeft altijd op een DDR1 moederbord gelopen en destijds liep hij gewoon goed. Maar ik heb dus mijn moederbord vervangen en heb nu een DDR2 moederbord. Een ASUS P5GZ - MX Nu weet ik dat mijn 3d kaart wel PCI-e is en dat mijn moederbord als het goed is alle PCI-e kaarten aan zou moeten kunnen. Maar omdat ik zeer lage FPS heb en als ik een FPS test draai mn computer vast loopt denk ik dat mijn 3d kaart omdat hij DDR1 is onstabiel is om deze reden. Klopt deze redenatie? Als jullie meer informatie over mijn computer nodig hebben vraag het dan. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Ik heb een 21" monitor en ik heb hem op zeer hoge resolutie maar ik heb hardware versnelling 2 puntjes van het maximale naar links staan. Want anders wordt mijn muis af en toe onzichtbaar :P Sorry maar dit probleem was ik helemaal vergeten, ik begin een beetje gewend te raken datmn computer zo slecht loopt denk ik :( Heb ff gechecked en ik draai op 2048x1536 in windows dan. Maar als ik een spel speel dan zet ik alles instellingen weer heel laag omdat anders het beeld met 3 FPS gaat en dat schiet gewoon niet op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...