anoniem Geplaatst: 27 juni 2007 Delen Geplaatst: 27 juni 2007 Hallo, Even een kort vraagje, om mijn 775 moederbord (wat ddr266 ondersteund) en processor (Pentium 3,4Ghz, 1MB chache, FSB 800) te testen, wil ik pc2100 geheugen erin doen. Mijn vraag is kan dit? Klokt dan automatisch de processor terug? Alvast bedankt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2007 Als je default instellingen gebruikt, leest het moederbord meestal wel de spd gegevens van het geheugen uit. Maar je kunt het vast ook wel instellen. Wellicht is het mogelijk het geheugen asynchroon te laten draaien, zodat de processor wel zijn eigen snelheid kan houden. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2007 Dank je. Ik neem aan dat het Bios naar z'n default instellingen teruggaat als de batterij verwijdert is geweest? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2007 Gewoon bij opstarten naar het bios gaan.Dan moet er een mogelijkheid zijn om gewoon voor default te kiezen.Daarna save en exit. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.