anoniem Geplaatst: 19 juni 2007 Delen Geplaatst: 19 juni 2007 Hallo, ik heb hier laptop: Dell Inspiron 5100. Deze laptop valt super vaak uit. De garantie van deze latop is al verlopen en enig garatiebewijs heb ik niet, heb de laptop namelijk gekregen. De laptop is al stofvrij gemaakt maar vanaf de aankoop functioneerd de laptop niet goed en Dell deed er niets mee heb ik mij laten vertellen. Het is toch nog wel leuk laptopje en dus wil ik deze graag gebruiken. Hoe moet ik dit oplossen? De koeler koelt niet goed genoeg waardoor de computer uitvalt. Dit doordat de processor te warm wordt. Ik hoop dat iemand mij wat opweg wilt helpen met hoe ik dit moet aanpakken. Mvg Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2007 Wellicht kan je dit tooltje gebruiken? http://www.diefer.de/i8kfan/index.html Dat zorgt ervoor dat het ventilatortje altijd blijft draaien. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juni 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 juni 2007 Bedankt, ga het proberen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.