Ga naar inhoud

Nieuwe Laptop

Aanbevolen berichten

Hallo, daar ben ik weer, sorry dat ik opnieuw een vraag heb. Ik heb me vandaag ingeschreven voor de HBO opleiding Informatica. Voor deze opleiding heb ik dus een laptop nodig. Op deze opleiding doe je vooral aan programmeren e.d. Dus aangezien ik een tijdje terug hier al een topic heb aangemaakt betrefende een nieuwe PC die ik nodig heb zat ik te denken. Ik heb het geluk dat mijn ouders de laptop voor mij zullen betalen of in ieder geval een groot deel ervan ligt natuurlijk aan de prijs. Dus ik heb een aantal opties: -Ik laat mijn ouders een laptop kopen en ik koop zelf het systeem dat mij gesuggereerd werd in het andere topic. -Of ik leg zelf geld bij waardoor ik dus een goede laptop kan kopen. Dus mijn vraag is: wat is slim? Aangezien ik ook vaak hou van games. Ik heb erg weinig verstand van laptops en wat ze wel en niet kunnen. Dus mijn vragen: Valt er te gamen op een laptop van rond de €1300? Als ik thuis ben is het dan op een simpele manier mogelijk om de laptop aan te sluiten aan een extern toetsenboord/muis/monitor? Als ik beter 2 aparte kan kopen, wat voor soort laptop zou dan voldoende zijn om te kunnen programmeren en misschien wat lichte games te spelen? Ik heb helaas geen perfecte indicatie voor het budget momenteel maar als ik 2 losse koop zal de laptop niet boven de €800-900 komen. Alvast weer bedankt.[/quote]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Nieuwe aanmaken...