anoniem Geplaatst: 29 mei 2007 Delen Geplaatst: 29 mei 2007 Ik wil de processor in mijn laptop hp zd8185 vervangen. Er zit nu een intel pentium 4 630 in. Omdat dit geen laptop processor is, wordt de laptop erg warm en produceert ie veel geluid, fans. Nu dacht ik een andere processor te kopen, maar een core (2) duo is s479, terwijl volgens mij de zd8185 s775 is. Is een core (2) duo, desktop cariant dan een uitkomst? Of wordt deze ook erg warm? (60 graden) Of een pentium D? Daarnaast moet de processor niet 'slechter' zijn dan de p4 630. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2007 Je hebt dus een p4 3.0 775. Maar dat wil niet zeggen dat er een core duo op kan die ondersteunt wordt door je mobo. Hoe oud is je laptop? Je moet eerst uitzoeken of hij wel conroes ondersteunt. Anders kan er inderdaad een CD2 zetten deze verbruiken 65W max. Worden zon 45graden tegen 85W nu. Hij is dan stiller en zuiniger + dat je huidigge gemiddeld op 50W loopt en een cd2 een stuk lager. Maar ik denk niet dat er een cd2 opkan. Anders moet je een minder snelle maar zuinigge celerom nemen of nieuwe laptop. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.