anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Hallo, ik heb een vraagje, ik heb 2 computers waarvan ik er maar 1 gebruik ze zijn bijna hetzelfde, maar ze zijn langzaam dus ik dacht kan ik ze niet samenvoegen ofzo zodat ik 1 computer is die meer geheugen heeft en wat sneller is? als dat kan wil iemand dan uitleggen hoe? als dat niet kan wat kan ik dan doen om die eene tog beter te maken met de andere? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Het zou makkelijk zijn als je wat over de computers zou vertellen. :wink: Het zou mischien wel mogelijk zijn om sommige delen bij elkaar te voegen. Wat het geheugen betreft: Je kan geheugen van de ene pc in de andere stoppen als ze van hetzelfde type zijn. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Samenvoegen zal niet gaan. Maar je kunt inderdaad wel geheugen overzetten. Maar geef eens aan hoe de pc is samengesteld, dan kunnen we er meer over zeggen. Weet je niet wat er in zit, kijk dan eens met pc wizard. http://www.cpuid.com/pcwizard.php Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.