anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Als ik voor een Pentium III SDRAM Pc133 Non-ECC koop met 512 MB zit ik dan goed? Of moet ik ander geheugen hebben? Het is voor een kennis en die weet aleen dat die een Pentium III heeft. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Er zijn Pentium 3`s en pentium 3`s Welk moederbord zit erin?, dan kun je (wij) kijken wat erin kan. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 dan wordt het moeilijk, vraag hem met een tooltje ff uit te zoeken welk moederboard hij heeft (everest ofzo dan is het vrij simpel) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Als ik zeg dat het een shi-tec Pentium III is met een 550 proc? Als we er zo niet uikomen moet ik er eerst heen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Ik zou er toch maar heen gaan en Everest draaien, dan weet je het precies en kunnen wij ook wat meer zeggen. Versie moederbord kan ook belangrijk zijn! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2007 Het sterk afhankelijk van moederbord (en chipset). Veel wat oudere borden hebben beperkingen qua grootte. Bijvoorbeeld 256 of zelfs 128 per module. Verder heb je natuurlijk de bekende ongein van single- en doublesided. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.