anoniem Geplaatst: 22 mei 2007 Delen Geplaatst: 22 mei 2007 Ik heb een zotezien ongebruikte computer AMD 1500+ (heeft vast 5 jaar in een magazijn gestaan). Probleem: 1. start niet van floppy, booten loopt vast floppy wordt wel herkend, floppy staat niet in bootmenu van BIOS, led brandt continu. 2. start niet van USB device, booten loopt vast USB staat compleet ingeschakeld in BIOS 3. in bootmenu van BIOS staan naast de HD en de CDROM (waarvan wel opgestart kan worden) de volgende 2 devices: Intel Undi PXE-2, en MBA-Undi Bus 0 - Slot 9. Booten van beide loopt vast. Wat zijn dat voor devices ?? Ik heb al de defaults instelling opgeroepen, maar er verandert niks. Wie weet raad ? 8) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2007 Als het lampje van de floppy blijft branden kan het zo zijn dat de kabel verkeerd om zit. De PXE is de netwerkadapter (booten over het netwerk) http://www.codtech.com/wiki/index.php/PXE Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2007 Bios batterij nog niet leeg? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2007 [quote="Error404"]Als het lampje van de floppy blijft branden kan het zo zijn dat de kabel verkeerd om zit. Ja hoor, kabel omgedraaid, en hij wil booten. Ik had dat al wel een keer gedaan maar waarschijnlijk niet goed genoeg . . . . . . De andere vragen laat ik dan maar voor wat ze zijn, omdat het belangrijkste werkt. Veel dank :) :) :) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.