anoniem Geplaatst: 19 mei 2007 Delen Geplaatst: 19 mei 2007 Heej mensen ik heb een probleem die ik even wil mededelen. ik heb namelijk sinds gisteren de volgende opstelling: Core 2 Duo E6600 msi nforce 650I XFX 8800gts 2gb ddr2-800 kingston geheugen het probleem zit hem nu in dat bij world of warcraft de processor bezetting steeds in pieken boven de 90% uitkomt waardoor mijn spel gaat happeren dit gebeurde echter niet bij mijn vorige systeem een amd 64 3000+ weet iemand toevallig waar het probleem zit/ (drivers en bios zijn volledig geupgrade) *edit* Heb het getest bij andere spellen: Same story :( alvast bedankt, Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2007 Even een scan op spyware met Ad-Aware en Spybot? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2007 Uhm, het is toch de bedoeling dat de CPU op 100% werkt in een game? Je moet toch zoveel mogelijk reken kracht hebben? :roll: Ik denk niet dat 't aan de CPU kan liggen. Ik zie ook dat je een 8800GTS hebt en die 8800 serie vraagt veel van de CPU heb ik gehoord. Dus 90% load lijkt me niet echt waarschijnlijk. Maar goed als je het zelf gezien hebt... En dat haperen is dat dan af en toe minder FPS of loopt het spel bijna vast? Is het meteen als je een spel start of na een tijdje pas? (warmte problemen?) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2007 Nee een prog of game etc vraagt cpu power. Bij een langzame cpu is dit b.v 80% in een game. Bij een snellere cpu en zelfde game zal de cpu power b.v 60% moeten zijn. Waarschijnlijk lopen er meer progs op de achtergrond. Evt waar je niks van weet, check zoals gezegt op spyware etc. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2007 hmm nou bij meeste games is volgens mij de CPU belasting toch 100%. Wellicht dat bij een C2D maar 1 core wordt gebruikt waardoor de andere idle is. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.