Ga naar inhoud

Advies aanschaf nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Gisteren moederbord kapot van mijn pc. Is een systeem van zo'n 4 jaar oud en het liep al niet erg lekker meer, kortom: op zoek naar een nieuwe pc. Ik ben scholier en het budget is helaas niet megaruim. Maar ik wil wel een systeem waar ik weer een aantal jaar plezier van zal hebben. Vnl. officegebruik, maar ook zo nu en dan games. Onderstaand systeem op marktplaats gevonden. [quote:5a2103f713]Compleet AMD Sempron 3000+ Office systeem voor nog geen 300 euro incl. BTW! De PC is uitgerust met 512 MB intern geheugen, DVD-brander en een 160 GB hardeschijf, hierdoor is deze PC bij uitstek geschikt voor het betere office werk, internetten, mp3’s beluisteren, films kijken, DVD’s/CD’s branden, spelletjes etc. Wordt standaard geleverd met factuur en 1 jaar garantie! AMD Sempron 64 3000+ processor met AMD koeler ASrock K8NF6G-VSTA moederbord 512 MB DDR PC3200 intern geheugen (Kingston/TwinMos) 160 GB hardeschijf (Maxtor, SATAII) nVidia Geforce 6100 max. 128 MB onboard videokaart DVD-brander (NEC, 18 speed, Dual layer) 7.1 geluidskaart 100 Mbit netwerkkaart 4x USB achterzijde, 2x voorzijde Zwarte of witte kast met 350W voeding Nu voor slechts 299 euro incl. BTW [/quote:5a2103f713] Meerprijs upgrade: 250 GB hardeschijf 25 euro Ik heb nog 256MB DDR ram uit mijn oude pc, die kan dan naast de 512MB. Deze upgrades zijn er ook nog, maar die maken het wel flink duurder, maar ook beter?: -1024 MB DDR PC3200 intern geheugen 50 euro -nVidia Geforce 6200 LE 128 MB videokaart 45 euro -nVidia Geforce 7300 GS 256 MB videokaart 80 euro Is het bovenstaande systeem goed voor de prijs? Of is het eigenlijk al te oud om volgend jaar nog gebruikt te kunnen worden? Of andere tips/adviezen? Ook nog een 70GB IDE HDD, kan deze ook worden aangesloten?
Link naar reactie