Ga naar inhoud

notebook aankoop hulp.


Aanbevolen berichten

Ik ben dus van plan een notebook aan te schaffen. Primair gebruik is voor werk maar wil wel een goede allrounder. Dus af en toe een spel moet ook kunnen. budget is rond de 1000 euro. maar heb me dus sufgezocht heb 100en modellen doorgeworsteld maar kom niet de combinatie van hardware tegen waarnaar ik op zoek ben. Vaste eis is 1GB ram. HDD capaciteit maakt me niet uit. Batt capaciteit en grootte/gewicht boeit me ook niet. tis meer bedoeld as een meesleepbare computer. grafische chip is wel belangrijk, zo goed mogelijk dus. heb het Liefts wel een core2duo, maar ik denk dat de langzaamste wel voldoende is. of is een AMD turion in dezelfde prijsklassse beter? ik ben een complete nul als het aankomt op laptop processors. blijft er nog over, de grafische chip. heb het liefst een zo goed moglijke. aar welke is beter? de GF 7600 go of de radeon mob. 1700? Probleem is echter dat met mijn graf kaart eis ik bij de duurdere modellen uitkom van 1500+ euro. deze hebben echter allerlei voor mij onnodige franje aan boord en de duurdere processors. Is er ergens een laptop te vinden met weliswaar een goede GFX chip aan boord maar zonder 2GB geheugen, superdure proc, grote HDD, etc? Of vraag ik nu teveel? En als iemand mij een custombouwer kan aanraden is dat ook zeer welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...