Ga naar inhoud

nieuwe (Game)pc


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje terug ook al een thread geopend met de vraag wat voor pc ik het best aan kon schaffen. ik ben toen goed geholpen, maar de ik heb nog geen tijd gehad om de pc te kopen (School :( ). Ik heb zelf een setupje gemaakt, en de vraag is: is dit een goed gamesysteem? Het mag niet te veel kosten (800 euro is wel een beetje de max) en het moet nog wel even meekunnen. Dit is mijn setup: Antec NSK4400 EC New Solution 380W Zwart/Zilver € 70,00 MSI K9N NEO-F € 69,00 Kingston 2x1GB PC4200 DDR2 SDRAM Dual Channel Kit € 147,00 Hitachi 320GB (7200RPM, 16MB, SATAII) € 88,00 AMD Athlon 64 X2 4600+ BOXED (Socket AM2) € 195,00 Asus ATI EAX1950PRO/HTDP 256MB DDR3 SDRAM (PCI-E) € 169,00 Systeem assemblage basis € 35,00 Samsung DVD +-R/+-RW SH-S182D Dual Layer Zwart OEM € 29,00 Totaal: € 802,00 Wat denken jullie hiervan, is dit een goed systeem? Ohja als jullie andere suggesties hebben, het liefst van [/url]www.icomputers.nl[url] (dat is lekker dichtbij) Aan- of opmerkingen en suggesties zijn welkom.[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d2dcced749="ExT0R"]voor gaming zou ik kiezen voor nvidea, en 512 mb .... (werkt ook vista's aero flexibeler op =))[/quote:d2dcced749] Niet om 't een of het ander, maar (in een ander topic) raad je zonder onderbouwing AMD aan, nu nVid[b:d2dcced749]i[/b:d2dcced749]a, waarom die willekeur? Intel is op het moment gewoon sterker met hun Core2Duo serie. Daar kan geen AMD tegenop. En nVidia en ATI zijn allebei topmerken. Ook ATI komt binnenkort met DirectX10 kaarten... Ontopic: ik zou inderdaad voor een GTS gaan icm een zuinige X2 3800+. vergeet hierbij niet een sterkere voeding te kopen, want de voeding die bij je kast wordt meegeleverd gaat dit simpelweg niet trekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...