Ga naar inhoud

Nieuw pc kopen


Aanbevolen berichten

Ik kwam onlangs deze 2 tegen, de videokaart is geloof ik niet meer de '[b:513a92b49f]hipste[/b:513a92b49f]' :wink: .. Maar wat vinden jullie van de rest ? 1. - Behuizing: Designbehuizing met 400 Watt stille voeding & USB 2.0 aan de voorkant. 3x extra grote vens, blauwe Xenon licht en een doorzichtige glazen window! Mobo: ASUS P5VDC-X 775 met 1066FSB S-ATA, DDR+DDRII Processor: Intel Core 2 Duo E6300 Dual Core met dubbele cach Geheugen: 1024 MB DDRII-533 A-merk Harddisk: 320 GB S-ATA Hardeschijf (Maxtor/Samsung) Drive: DVD-brander +en- Dual Layer 16 speed (Samsung) Video: ATI Radeon X550 HM 512 MB Dual 16x PCI-express Audio: 5.1 Home Cinema (Dolby Digital) Geluidskaart! 6-kanaals Internet: 10/100 Mbit LAN Realtek RTL8201CL Ethernetkaart Extra’s: 6x USB 2.0 waarvan 2x aan de voorkant, PCI-Exp.3x PCI, Garantie: U krijgt 1 jaar volledige garantie op deze pc Levertijd: Deze pc is direct leverbaar uit eigen voorraad! [b:513a92b49f]Prijs: Deze pc kost € 650,- incl. 19% BTW [/b:513a92b49f] 2. - Super AMD Athlon64 X2 Dual Core 4200+ met Dubbele cache! Behuizing: Super mooi designkast met 450 Watt stille voeding. Mobo: ASUS M2V-TVM AM2, 2000FSB, DDR2, PCI-exp, S-ATA2 Processor: AMD Athlon64 X2 4200+ met dubbele Cache Geheugen: 1024 MB DDR2 A-merk Harddisk: 320 GB S-ATA2 7200 RPM (Maxtor/Samsung) Drive: DVD-brander 16x + en - Dual Layer High speed! Video: ATI Radeon X550 HM met 512 MB, TV-out en DVI Audio: 5.1, 6-kanaals geluidskaart Home Cinem! Internet: 10/100 Mbit LAN Ethernetkaart voor snel internetten Extra’s: 6x USB 2.0 waarvan 2x aan de voorkant, 2x PCI, Garantie: U krijgt 1 jaar volledige garantie op deze pc Levertijd: Deze pc is direct leverbaar uit eigen voorraad! [b:513a92b49f]Prijs: Deze pc kost € 550,- incl. 19% BTW[/b:513a92b49f] Beide hebben geen besturingssysteem, maar die heb ik zoals gezegd nog wel liggen. behuizing: http://img257.imageshack.us/img257/9826/pcslr7.jpg :D
Link naar reactie
Gespllitst vanaf [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=170894&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=]Next Gen Systeemeisen[/url] Zie de wensen van deze pc gebruiker daar. 1 jaar garantie is al onzin, wettelijk is 2 jaar Volgens mij voor de rest geen bijzonder prijs ofzo, waar te koop? doet me denken aan een MP config)
Link naar reactie
[i:b66f69df7b].. Is wel beter zo ja, het bericht week toch beetje van het onderwerp af. :oops: [/i:b66f69df7b] Is te koop bij www.directpc.nl (in Amsterdam) Misschien is de garantie 1 jaar op hardware bij de winkel zelf en op sommige onderdelen onsite garantie. ** Is de inhoud van deze pc geschikt om nog aantal jaar mee door te gaan.. Is het dan slimmer om later een betere videokaart aanteschaffen De winkel doet zelf alsof het vrij goedkope pc's zijn, is dit zo ?? of kan het goedkoper.. (wat is een betere optie de AMD of de PENTIUM) ----------- Ik zag ondertussen dat Vandread al gereageerd had in het andere forum, :lol: okee niet echt geschikt dus :wink: zeker die videokaart niet, maar dat had ik ook wel verwacht.. Alleen ik kan het in de winkel vast wel uitbreiden: maar dan wil ik dus weten : Is de andere hardware wel goed genoeg en wat moet er dan anders aan het ram geheugen.. ??
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
8) Nou ik heb mijn systeem besteld [URL=http://img138.imageshack.us/my.php?image=pcez0.jpg][img:c53a5d85d5]http://img138.imageshack.us/img138/7651/pcez0.th.jpg[/img:c53a5d85d5][/URL] :roll: Ik heb nog 2x 256 DDR2 liggen (dat wordt dus 1536) (Er zitten als ik het goed heb gezien 4 ram sloten in het moederbord) , en heb hem samengesteld met het idee om wanneer dit nodig is de videokaart te vervangen, ik ga er van uit dat ik met de rest van de computer nog wel even doorkan. Ik gebruik ook nog Windows Xp.. tot de tijd komt dat Vista beter is.. Ik ben er tevreden mee zo :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...