Ga naar inhoud

Nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Ik ben net met mijn opleiding begonnen, en heb te horen gekregen dat ik eigenlijk toch wel een laptop moet hebben. Helaas moet mijn gewone pc dan nog even wachten met een upgrade... En moet ik dus op zoek naar een mooie laptop. Ik zelf had [url=http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=3962&back=listall]deze[/url] al gevonden, het leek mij wel een aardige laptop. Ik ben ook op zoek naar een laptop van ongeveer dat bedrag. Eisen: in elk geval 1 Gb geheugen, ruime hardeschijf, draadloos netwerk & het liefst ook een beetje in staat te gamen. Leuke extra's: Dvd-brander, te koop in de buurt van groningen & een niet ontploffende accu. Weten jullie misschien voor die prijs nog betere laptops? (hoeft niet perse in groningen te zijn, maar zou wel het mooist zijn)
Link naar reactie
[quote:95bc3e379f="computer_nerdo"]Helaas, deze laptop hebben ze dus niet meer leverbaar bij computerland in groningen...[/quote:95bc3e379f]Vind je het gek als je meer dan een week wacht ... :lol: Met zulke aanbiedingen moet je dezelfde dag er nog heen! [quote:95bc3e379f="computer_nerdo"]Zijn er dan nog goede alternatieven voor deze laptop rond dezelfde prijsklasse?[/quote:95bc3e379f]Nee, het lijkt me stug dat er nog zo'n aanbieding is met zo'n krachtige videochip, tenzij Computerland nog andere types Jewel met GeForce Go 6600 heeft liggen.
Link naar reactie
[quote:807f7895cd="Obi-wan-kenobi"][quote:807f7895cd="computer_nerdo"]Helaas, deze laptop hebben ze dus niet meer leverbaar bij computerland in groningen...[/quote:807f7895cd]Vind je het gek als je meer dan een week wacht ... :lol: Met zulke aanbiedingen moet je dezelfde dag er nog heen! [/quote:807f7895cd] tja ik zou hem vrijdag ophalen, maar mijn vader had geen zin om er nog even langs te rijden... en zaterdag was de laatste verkocht... [edit] Ik heb net gebeld, en ze hadden het 829 euro model nog op het hoofdkantoor liggen (deze heeft alleen een wat tragere cpu). Die zouden ze richting Groningen proberen te krijgen :) . Dus met een beetje mazzel krijg ik toch nog de jewel 2600 :) [nieuwe edit] okee het wordt nu toch wel beetje verwarrend, ik krijg net een mailtje van computerland apeldoorn, en daar hadden ze het 849 euro model nog wel liggen... dus ik zit nu een beetje in de knoop :P [nog nieuwere edit] Okee bij Apeldoorn hadden ze verkeerd gekeken en hadden ze dus alleen het 829 euro model nog staan... Maar ook bij het hoofdkantoor bleek hem niet meer te hebben staan. Dus na ~1,5 uur heen en weer bellen heb ik er nu toch 1 geregeld in Apeldoorn... (post 3000!)
Link naar reactie
Zal ik wel even doen, maar in de handleiding stond dat ie eerst 6 uur aan de oplader moest voordat je hem kon gebruiken. Dus ik moet nog even tot half 10 wachten voordat ik hem echt kan gebruiken. Ik zie trouwens vaak dat mensen bij het te koop/gevraagd sub-forum vragen hoe er met de batterij omgegaan is. Nu vraag ik mij af wat de goede manier is om met de batterij om te gaan?
Link naar reactie
[quote:0c042a5533="Obi-wan-kenobi"]Gefeliciteerd! Draai 3DMark eens voor de gein? :wink:[/quote:0c042a5533] die valt nogal tegen... met de 6600 had ik maar ruim 2000 punten :S effe opnieuw opgestart en nu 14k punten. valt nog steeds beetje tegen. [URL=http://img71.imageshack.us/my.php?image=untitledtl4.jpg][img:0c042a5533]http://img71.imageshack.us/img71/9134/untitledtl4.th.jpg[/img:0c042a5533][/URL]
Link naar reactie
[quote:98807629eb="computer_nerdo"]5400 punten in 3dmark03. Dat vind ik toch best netjes :D[/quote:98807629eb]Ja, dat lijkt niet onder te doen voor een desktop systeem met een 6600 ... [quote:98807629eb="computer_nerdo"]Hoe moet je het beeldscherm van een laptop eigenlijk schoonmaken?[/quote:98807629eb]Hiervoor heb je speciale reinigingsmiddelen in de handel (bijv. kant-en-klare monitordoekjes die je kunt krijgen bij winkels met kantoormiddelen of de MediaMarkt heeft ze ook). Nooit huis-tuin-en-keuken schoonmaakmiddelen gebruiken, die tasten het scherm aan! Desnoods reinigen met alleen een met water natgemaakte zachte tissue. Ook gewoon proberen te voorkomen dat mensen met hun vieze vette vingers het scherm aanraken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...