Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hé daar, ik heb een tijdje geleden een nieuwe computer gekocht, maar nu heb ik nog een oude staan. Het moederbord en de processor zijn kapot, er zit een redelijke 64 mb videokaart in, een reepje PC2700 256 mb SD-Ram geheugen en een harde schijf die foutmeldingen gaf, maar min of meer gerepareerd is en nog zou moeten werken. Heeft iemand misschien een leuk idee wat ik met deze computer zou kunnen doen? Dus bijvoorbeeld gewoon een nieuw moederbord en processor kopen, of alleen de kast houden, etc.?
Link naar reactie
Mjah, zou kunnen, het is een socket A processor, kan ik die dan gewoon op een nieuw moederbord zetten, als dat type nog wordt verkocht? Hoe kan ik anders controleren of de processor ook kapot is? Het probleem is dus dat de PC niet meer werkt en de onderdelen niet bepaald bijzonder zijn en ik geen idee heb wat ik ermee moet doen. Ik zou ze kunnen verkopen of zo, maarja een reepje geheugen, een videokaart en een harde schijf uit 2002 brengen ook niet veel op. Als ik een nieuw moederbord en processor koop, dan moet er ook nieuw geheugen in, want 256 mb is wel erg weinig, maar dan zit ik alweer op minstens 300 ballen en of dat nou de beste investering is, aangezien ik toch een nieuwe computer heb...
Link naar reactie
je kunt er een download pc'tje van maken bv . Hoe groot is die harde schijf ? steek er anders een sempron 2600+ in , heb je voor 80 euro , op een moederbordje van 50 euro , en je hebt weer een complete pc . Zet die PC dan in om allerhande te downloaden van sites die je eventueel niet zou vertrouwen, nu, weet niet of je echt begrijpt wat ik bedoel , maar als je wat films, muziek en dergelijke wilt downloaden is de kans groot dat je veel spyware, virussen , .... meetrekt , op die pc zou het niet zo'n kwaad kunnen omdater ook niet teveel op gebeurd ivm paswoorden, data verliezen enz... verder zijn er neit veel leuke dingen mee te doen, tenzij opzetten als servertje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...