Ga naar inhoud

Configuratie: 800euro

Aanbevolen berichten

[b:8b603edcac]Hallo Luitjes,[/b:8b603edcac] Een vriend zn vader van me heeft dringend een upgrade nodig van zn huidige office pc (p2 500mhz) nu is er een intressant aanbod van dell bij hem binnengekomen en ik dacht laat ik hier eens vragen of het wat is en wat zoal de andere opties zijn (voor de samenstellers onder ons :wink: ) het gaat om deze aanbieding : http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/dimen_5150?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs die van €869.- dus aan jullie de vraag, is dit goed ? en wat kan je zoal nog meer samenstellen voor dit bedrag. [b:8b603edcac]Bedankt, mvg Sn00ze[/b:8b603edcac]
Link naar reactie
[quote:a7715a4728="-stof-"]Ook obi-wan-kenobi was positief over dat dell systeem :P[/quote:a7715a4728]Yup, prima bak. Stabiel, stil en degelijk. BTX-behuizing en voeding zijn voorbereid op upgrades die makkelijk zelf uit te voeren zijn. Erg goede deal incl. 17" monitor. [quote:a7715a4728="Olaf90"]Ik snap niet zo goed wat je met een tft moet :-?[/quote:a7715a4728]Anders zie je zo weinig beeld? :lol: [quote:a7715a4728="-stof-"]Maar wat ik al helemaal niet snap is wat je met Windows media center moet als je een office pc zoekt.[/quote:a7715a4728]Office applicaties draaien ook gewoon op MCE. Maar voor 24 euro meer heb je trouwens XP Pro, ook wel een aanrader (gratis 64-bit versie op te vragen bij Mickeysoft als je al een Pro licentie hebt). [quote:a7715a4728="#Sn00ze-"]en wat kan je zoal nog meer samenstellen voor dit bedrag.[/quote:a7715a4728]Systemen met Sempron of Celeron CPU. Minder krachtig dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...