Ga naar inhoud

No sound device dedected


Aanbevolen berichten

Hallo: Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem. Heb geen geluid meer via de geintregeerde geluids chip van mijn asus moederbord P4pe. Krijg de melding No sound device dedected on your system. Als ik in mijn hardware configuratie kijk zijn er geen fout meldingen (uitroepteken). Heb de drivers die nodig zijn wel geinstalleerd.(ad1980) Wie kan mij iets vertellen over dit probleem? Sjakie
Link naar reactie
Ik heb mijn moederbord geupdate naar een nieuwe versie 1007. Toen ik er achterkwam,dat ik geen geluid meer had ben ik terug gegaan naar de oude versie.Maar het geluid was en bleef weg. De nieuwere bios update ondersteunen volgens asus alleen maar een snellere cpu. Dus volgens mij moet dat verders geen invloed hebben op de rest?
Link naar reactie
[quote:1db4dac58f="Sjakie09"]Ik heb mijn moederbord geupdate naar een nieuwe versie 1007. Toen ik er achterkwam,dat ik geen geluid meer had ben ik terug gegaan naar de oude versie.Maar het geluid was en bleef weg. De nieuwere bios update ondersteunen volgens asus alleen maar een snellere cpu. Dus volgens mij moet dat verders geen invloed hebben op de rest?[/quote:1db4dac58f] Kijk in je BIOS als je soundkaart op enabled staat. Misschien dat de flash de boel in een andere stand heeft gezet. Als asus in zijn fix zegt, nieuwere cpu dan kunnen ook andere dingen gefixed zijn. De beschrijving is vaak summier. Er wordt ook gezegd "als je geen problemen hebt niet flashen"omdat er daarna wel problemen kunnen ontstaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...