Ga naar inhoud

help!!!! wat is er kapot??


Aanbevolen berichten

dag allemaal ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen, want ik heb het weekend een LAN party :lol: dit is wat er aan de hand is: ik had mijn pc aan laten staan, en toen ik na school thuiskwam stond hij op een blauw scherm. wat iets te maken hda met de configuratie van mijn hardware, tenminste dat stond er. toen ik men pc opnieuw opstarte, vond hij mijn 2e hdd niet. de hdd is al een half jaar oud ofzo, een WD 200GB toen ben ik in de bios gaan kijken, hier zag hij de hdd wel, maar de pc starte nu niet meer door :-? hij bleef hangen op verifying data. na veel gerommel met de f8 toets kreeg ik een ander scherm, wat na veel gezeur eindigde in windows kan niet gestart worden door een schijf configuratie probleem. en daarna disk boor faillure. is men HDD kapot, of kan het ook een gemeen virus zijn? ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt christan
Link naar reactie
De schijf waar je het over hebt. Staat daar windows op? Of is dat de slave? Ik heb dit probleem namelijk ook een keer gehad. Je krijgt dit scherm vaak als de jumper settings niet kloppen of een IDE kabel ofzo zit er niet goed in. In mijn geval was formatteren de enige oplossing. Misschien een foutje in het bestandssysteem.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...