Ga naar inhoud

PC loopt vast


Aanbevolen berichten

Hallo lezer, Ik heb sindskort last van het spontaan vastlopen van mijn pc. Het scherm wordt zwart en ik moet de stroom van mijn pc halen om hem weer overnieuw te kunnen opstarten. Het opstarten lukt dan vaak pas na een aantal keren. Ik heb mijn pc op virussen gescand met de nieuwste versie van Norton. Dit leverde niets bijzonders op. Eea is volgens mij begonnen na het downloaden van twee trial versies van Macromedia Flash 8 en Adobe Illustrator CS2. Ik gebruik mijn pc voornamelijk voor grafisch ontwerp. Deze beide trials heb ik vervolgens verwijderd via Windows en overnieuw gedownload. Desondanks kamp ik nog steeds met hetzelfde probleem. Weten jullie soms een oplossing? Ik maak gebruik van Windows XP met SP2. Alvast bedankt voor de reactie. Marcel van Leeuwen
Link naar reactie
yow, smijt diene norton der ies af, en probeer avg antivirus ies, die is gratis ma ge moet die eerst een paar keer update, tot hij zegt dat er geen updates meer beschikbaar zijn, en een andere oplossing zal zijn, ant als je het daarmee niet goe krijgt is je pc formatteren. maar heb je een antispyware programma??? anders kun je ook ad-aware erbij downloaden, maar daar heb ik geen link voor. AVG link: http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_361a651.exe P.S. als je je pc gaat formatteren doe dat dan met de cd rom van win XP, maar dat weet je wel zeker :wink: en zorg ervoor dat je een back-up cd van je moederbord hebt :wink: Veel Succes!!!!!!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...