Ga naar inhoud

Asus K8N4-E Deluxe of MSI K8N Neo3?


Aanbevolen berichten

Ik ben wat aan het kijken naar een andere pc, en het wordt waarschijnlijk een Socket 754-systeem met PCI-E. Ik neem Socket 754 omdat ik waarschijnlijk niet op dit mobo mn CPU zal upgraden. M'n videokaart wel denk ik, vandaar dat ik toch voor PCI-E ga. :wink: Nu heb ik deze 2 bordjes gezien. Allebei met NF4Ultra chipset. Er komt waarschijnlijk een A64 2800+ op, maar het zou eerst ook een Sempron kunnen worden. Welk bord zouden jullie me aanraden en waarom? Thnx!
Link naar reactie
Dat ik vroeg hoelang het systeem mee zou moeten gaan, heeft niets te maken met het mobo. Kzat te twijfelen aan jou keus voor een Sempron of een A64. Aangezien het toch nog wel even duurt voordat 64bits-software redelijk beschikbaar is en je dus ook niks hebt aan een 64-bits processor als er toch haast geen 64-bits software is. Dan zou ik voor een Sempron gaan en goedkoper uit zijn ;).. Wat betreft de mobo's.... Kzou zelf voor voor Asus gaan (maar dat is een merkgebonden keus) ;)
Link naar reactie
[quote:8553cd7aa1="Sylvester"]Dat ik vroeg hoelang het systeem mee zou moeten gaan, heeft niets te maken met het mobo. Kzat te twijfelen aan jou keus voor een Sempron of een A64. Aangezien het toch nog wel even duurt voordat 64bits-software redelijk beschikbaar is en je dus ook niks hebt aan een 64-bits processor als er toch haast geen 64-bits software is. Dan zou ik voor een Sempron gaan en goedkoper uit zijn ;).. Wat betreft de mobo's.... Kzou zelf voor voor Asus gaan (maar dat is een merkgebonden keus) ;)[/quote:8553cd7aa1]Hmm daar heb je gelijk in, helemaal als ik die Sempron ff flink overclock wat ook wel te doen moet zijn met 1 van deze 2 borden. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...