Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste medeforummers, Ik heb nu dit geheugen in deze opstelling: MSI K8N Neo PE AMD Athlon 64 3200+ s754 Corsair value-ram PC3200/400 CL2.5 512 MB DDR Nu kan ik bij [url=http://www.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=41401&productType=1]mycom [/url]voor 50 euro eenzelfde Corsair reepje kopen en bij [url=http://www.computerland.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=11649]computerland [/url]een soortgelijk reepje Kingston. Welke moet ik nemen? Heeft het voordelen om hetzelfde reepje te nemen? Of is Kingston juist beter.
Link naar reactie
Zou absoluut gaan voor hetzelfde merk en uitvoering. Als dat goed werkt in je systeem heb je met ander merk + de combinatie van merken altijd meer kans op conflicten. 99% kans dat het met de Kingston erbij gewoon goed gaat, maar waarom het risiko nemen. Als je geen specifieke wensen hebt m.b.t. overklokken etc., gewoon een Corsairtje erbij nemen. Tenzij de KIngston een paar Euro goedkoper zou zijn en DAT doorslaggevend is voor je. Maar de Corsair die je hebt past uitstekend bij mobo en processor. 2 dus ook!
Link naar reactie
[quote:26b5b70c99="Aljosja"]AMD Athlon 64 3200+ s754[/quote:26b5b70c99]Is dit een vrij nieuwe CPU of eentje van het eerste uur (zie stepping i.v.m. geheugencontroller)? [quote:26b5b70c99="Aljosja"]Corsair value-ram PC3200/400 CL2.5 512 MB DDR[/quote:26b5b70c99]Hoe zie je op de site van MyCom dat ie precies hetzelfde is? Typenummer gelijk? Corsair verkoopt ValueRAM ook in vele smaken (ook CL3).
Link naar reactie
processor is gekocht in januari 2005. Ik ben nu niet thuis dus ik kan je niet precies de stepping enz. geven. Heeft iig een Newcastle core, maar ik meen dat er alleen maar Newcastles zijn voor 3200+ s754 processors. Je hebt inderdaad gelijk dat ik het niet precies kan weten. Ik baseer het op het feit dat er staat: type VS512MB400, ditzelfde staat ook op de verpakking van mn huidige reep. Helaas kan ik inderdaad niet zien of dit CL3 of 2.5 is. Gezien de prijs zal het inderdaad wel CL3 zijn en dus niet identiek.
Link naar reactie
[quote:da111975c2="Aljosja"]processor is gekocht in januari 2005. Ik ben nu niet thuis dus ik kan je niet precies de stepping enz. geven. Heeft iig een Newcastle core, maar ik meen dat er alleen maar Newcastles zijn voor 3200+ s754 processors. Je hebt inderdaad gelijk dat ik het niet precies kan weten. Ik baseer het op het feit dat er staat: type VS512MB400, ditzelfde staat ook op de verpakking van mn huidige reep. Helaas kan ik inderdaad niet zien of dit CL3 of 2.5 is. Gezien de prijs zal het inderdaad wel CL3 zijn en dus niet identiek.[/quote:da111975c2] Volgens mij is het CAS2.5. Als ik kijk bij Salland, zie ik: Corsair ValueSelect 1GB400C3 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 3 Corsair ValueSelect 512MBKIT400 512 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5 Corsair ValueSelect 512MB400 512 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5 De CAS 3 modules zijn ook praktisch even duur als de CAS 2.5 modules.
Link naar reactie
[quote:d1f7f5bc0a="Aljosja"]Als het veel goedkoper is, is het dan verstandig om de reep bij salland te bestellen??[/quote:d1f7f5bc0a]Ja, dure winkels moet je altijd boycotten ... Maar MyCom is deze keer niet duur: http://www.tweakers.net/pricewatch/61391 [quote:d1f7f5bc0a="Aljosja"]processor is gekocht in januari 2005.[/quote:d1f7f5bc0a]Ok, dan zou ie wel moeiteloos twee modules moeten kunnen 'controllen'. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...