Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

:evil: ik ben al zo'n tijd aan het uitzoeken waarom spelen zo slecht draaien zelfs hitman contracts draait niet helemaal goed. ik heb drivers voor mijn video kaart gehaald en voor mijn mobo ik weet het egt niet meer als iemand nog ideeën heeft hoor k dat heel heel heel graag. help me :cry: joddi
Link naar reactie
[quote:dcb01c24a1="Joddi"]pagefile??? :oops:[/quote:dcb01c24a1]Wisselbestand. De harde schijfruimte die je toegewezen hebt (of zelf door Windows laat bepalen) aan te benutten virtueel geheugen. Dit trage harddiskgeheugen wordt gebruikt wanneer het werkgeheugen al volgelopen is met allerlei processen (zie je taakbeheer, onder prestaties).
Link naar reactie
bedankt weer wat geleerd :D bij wisselbestand geeft ie 464MB aan k weet niet of je dat bedoeld? ik heb ook ff NFSU2 geinslaleerd en die doet het ook egt bagger. Op mijn oude pc P4 2.0ghz geforce 440mx (behoorlijk slechte kaart volgens mij) 256mb geuheugen draait hij nog better. :cry: joddi :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...