anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Ik heb momenteel een msi k8n neo 2 moederbord met een AGP videokaart, een leadtek 6800le met een 3200+ processor. Nou ben ik met de cpu wel tevreden, maar met de videokaart niet. Kan ik beter een ander moederbord (Pci-e) kopen en dan gelijk een pci-e videokaart kopen? Of beter het agp mobo houden en dan misschien me videokaart niet meer mee kunnen nemen eventueel naar een andere pc. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Als je er geld voor hebt kun je een S939-systeem met PCI-E kaart aanschaffen, alleen kan dat systeem van je die je nu hebt ook nog best een tijdje mee. :) Het ligt er dus aan wat je er voor over hebt; ik zou zelf dit systeem houden en een snellere AGP kaart kopen; bijvoorbeeld de ATI Radeon X800XL (goede prijs/prestatie verhouding) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Zal er over 2 jaar nog pci-e zijn. Of zal dit al vervangen zijn door hypertransport? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 [quote:6e65bc2923="RobinvLeeuwen"]Zal er over 2 jaar nog pci-e zijn. Of zal dit al vervangen zijn door hypertransport?[/quote:6e65bc2923]Ik denk dat het er over 2 jaar zeker nog zal zijn. AGP is ook van 1997 - ongeveer 2004 de enige videokaarten standaard geweest, dus bijna 7 jaar. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet.... Weet niet wat je budget is... maar ik kick zelf op deze kaart: http://www.cool-prices.nl/index.php/18,artId--24 Grt, Lennard Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 [quote:bb15086766="RobinvLeeuwen"]een leadtek 6800le[/quote:bb15086766]Heb je die kaart wel gesoftmod? :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 [quote:2eacabacc7="SAPPhIRE"]De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet...[/quote:2eacabacc7]Dat zeg ik toch.. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2005 [quote:6ec9c5b501="sdh"][quote:6ec9c5b501="SAPPhIRE"]De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet...[/quote:6ec9c5b501]Dat zeg ik toch..[/quote:6ec9c5b501] Oops overheengelezen.. srry :oops: Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.