Ga naar inhoud

Pci-e of agp houden.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb momenteel een msi k8n neo 2 moederbord met een AGP videokaart, een leadtek 6800le met een 3200+ processor. Nou ben ik met de cpu wel tevreden, maar met de videokaart niet. Kan ik beter een ander moederbord (Pci-e) kopen en dan gelijk een pci-e videokaart kopen? Of beter het agp mobo houden en dan misschien me videokaart niet meer mee kunnen nemen eventueel naar een andere pc.
Geplaatst:
Als je er geld voor hebt kun je een S939-systeem met PCI-E kaart aanschaffen, alleen kan dat systeem van je die je nu hebt ook nog best een tijdje mee. :) Het ligt er dus aan wat je er voor over hebt; ik zou zelf dit systeem houden en een snellere AGP kaart kopen; bijvoorbeeld de ATI Radeon X800XL (goede prijs/prestatie verhouding)
Geplaatst:
[quote:6e65bc2923="RobinvLeeuwen"]Zal er over 2 jaar nog pci-e zijn. Of zal dit al vervangen zijn door hypertransport?[/quote:6e65bc2923]Ik denk dat het er over 2 jaar zeker nog zal zijn. AGP is ook van 1997 - ongeveer 2004 de enige videokaarten standaard geweest, dus bijna 7 jaar.
Geplaatst:
De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet.... Weet niet wat je budget is... maar ik kick zelf op deze kaart: http://www.cool-prices.nl/index.php/18,artId--24 Grt, Lennard
Geplaatst:
[quote:2eacabacc7="SAPPhIRE"]De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet...[/quote:2eacabacc7]Dat zeg ik toch..
Geplaatst:
[quote:6ec9c5b501="sdh"][quote:6ec9c5b501="SAPPhIRE"]De TS heeft toch al een prachtig moederbord... Hierop kun je zonder problemen een mooie AGP videokaart zetten. Ik zie niet de reden om over te stappen naar PCI-E als het qua snelheid niet uitmaakt. Tenzij je SLI wilt gebruiken zie ik het voordeel niet...[/quote:6ec9c5b501]Dat zeg ik toch..[/quote:6ec9c5b501] Oops overheengelezen.. srry :oops:

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...