anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Eeyz,, Ik heb ongeveer 90 / 100 euro te besteden aan een HDD. Heeft er iemand ervaring met een goede HDD die goed presteerd en niet teveel herrie maakt?! :D Greetz,, Sylvester :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Die vraag wordt voor bepaalde soorten hardware kontinu gesteld. Je krijgt daar zeer tegenstrijdige reakties op. Mensen die eindeloos goed ervaring hebben met Maxtor, waarna Maxtor een paar series HD's produceert die niets dan ellende geven. WD schijven van bepaalde grootte die goed zijn, maar van een andere grootte behoorlijk brak. Mijn idee bij dit soort afwegingen is om meer af te gaan op testen in bladen zoals PCM, CT etc. Daar worden duurtesten gedaan en dan heb je tenminste een idee van de basiskwaliteit! Ik zou tevens op de diverse fora (kijk ook eens hier: http://www.hardware.info/forum/ ) eens rondneuzen. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Moet het SATA of ATA133 zijn? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Dat was ik vegeten te melden :oops: ... S-ATA is het :D Greetz,, Sylvester :wink: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 hoeveel gb wil je? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2005 Maakt me niet uit... :)... Ik zoek een goede HDD die niet teveel herrie maakt :)... Raptor schijf neem ik later wel :lol: Greetz,, Sylvester ;) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.