Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:13bb2ed2fa="CV"]HTT maakt eigenlijk niet veel uit in performance, je merkt er niet veel van, zeker voor normale gebruikers maakt het niet uit.[/quote:13bb2ed2fa]Wordt ook door die gasten vermeld: [i:13bb2ed2fa]We should also throw in the fact that HyperTransport link speeds actually have very little to do with system performance at this time. Even today's top Athlon64 and Athlon64 FX processors do not appear to utilize the extra bandwidth which a full 2000 MHz HyperTransport link offers, and even with the HT Link speed at 4x / 800 MHz, our synthetic, gaming, and application benchmarks were all at the same level compared to our 5x / 1000 MHz speed benchmarks. In short, the nForce4-4x performs right on par with standard nForce4 platforms, even though it’s marked differently.[/i:13bb2ed2fa]
Link naar reactie
Dat klopt ook, enige verschil wat het wel maakt is dat de HTT x5 chips vaak beter overklokken, de Gigabyte die ik had kreeg mijn G.Skill bijvoorbeeld niet stabiel op 275Mhz, terwijl dit hier wel op getest is, op deze DFI kan ik 303Mhz draaien. Verder wordt HTT bij hoge snelheden toch aangepast, dus je hebt er niks aan :P (Volgens mij zijn we het met elkaar eens? :wink: )
Link naar reactie
hehe :D ik zeg maar zo: een vage naam nodigt uit om te lese :wink: , overklokken is denk ik niet aan mij besteed dus ik ga gewoon voor een betrouwbaar bordje. maar bedankt gasten, jullie hebben me verschrikkelijk goed geholpen, alleen weet ik nog steeds niet helemaal wat nou een goed mobo is voor een niet-'oc'er :( en liefst wel met nforce dus, en dat HTT en DFI maakt me allemaal niet zoveel uit :)
Link naar reactie
[quote:249bcf981e="wout vd weijden"]maar bedankt gasten, jullie hebben me verschrikkelijk goed geholpen, alleen weet ik nog steeds niet helemaal wat nou een goed mobo is voor een niet-'oc'er :( en liefst wel met nforce dus, en dat HTT en DFI maakt me allemaal niet zoveel uit :)[/quote:249bcf981e] Nou, als je goed had gelezen, is het ideale bordje voor jou allang voorbij gekomen: http://www.tweakers.net/pricewatch/103960 http://www.giga-byte.com/MotherBoard/Products/Products_GA-K8NF-9.htm
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...