anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Ik zit al tijden met het probleem dat de A-schijf begint te draaien/lezen als de pc aanstaat. Dit gebeurt als de pc aanstaat wel zo'n 3x per dag. Dit is vervelend, waarom doet de A-schijf dit, hij is blijkbaar ergens naar op zoek..en hoe kan ik dit uitschakelen? Alvast bedankt! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Kan zijn dat je virusscanner dat doet. Zorg er iig wel voor dat je pc virus en spyware vrij is. Mijn virusscanner doet dat btw ook wel, alleen dan bij opstarten en afsluiten. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 Als je echt geen oplossing kan vinden kan je gewoon de stroom eraf halen, en alleen erop gooien als je de drive gebruikte. Tenzij je natuurlijk dagelijk met floppies in de weer bent :roll: Werkt je drive nog wel trouwens? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 ja alles werkt gewoon hoor, ligt denk ik aan Norton ofzo Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 Zie [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=140183[/url]. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.