anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Ik ben van plan om de Thermaltake ductingmod te gaan kopen, heeft iemand er ervaringen mee? Ik heb 1 review gelezen waarin de temp. van de processor met 2 graden omlaag ging maar van het moederbord 5 graden omhoog :-? Is dit een vertekent beeld of heeft het echt weinig zin? T66 Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 [quote:2101fd1b02="T66"]Ik ben van plan om de Thermaltake ductingmod te gaan kopen, heeft iemand er ervaringen mee? Ik heb 1 review gelezen waarin de temp. van de processor met 2 graden omlaag ging maar van het moederbord 5 graden omhoog :-? Is dit een vertekent beeld of heeft het echt weinig zin? T66[/quote:2101fd1b02]Ik weet niet hoe de ductingmod gaat, maar als ie helemaal closed is van de verdere omgeving is het logisch dat het moederbord warmer wordt, aangezien de CPU-fan er niet meer overheen waait. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Denk dat je iets verkeerds voor ogen hebt :P Hier die review: http://www.ocworkbench.com/2003/thermaltake/ductingmod/ductingmod.htm Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.