Ga naar inhoud

hallo luitjeus van 35 naar 43


Aanbevolen berichten

[quote:bf1580f2e0="blink"]hallo luitjeus van het pc forum ik zit met een probleem. toen me pc goed was werd iet met een speletjeus spelen net aan 39 graden en nu word ie 62 graden en jah de koeler is goed heb ik al gekeken hij draaid op de goede snelheid er zit niet teveel paste op en geen stof op me koeler. alvast bedankt[/quote:bf1580f2e0] [quote:bf1580f2e0]hallo luitjeus van 35 naar 43 [/quote:bf1580f2e0] wat is het nou?? van 39 naar 62, of van 35 naar 43 :-? :-? wat heb je met het systeem gedaan? - koeler eraf gehad - gebruik je nu een ander mobo oid ( sommige mobos lezen niet de diode maar een sensor uit; neemt niet weg dat 39-62 dan wel erg veel is) - in bios lopen prutsen - ander uitleesprogramma als je eens wat duidelijker bent in wat je gedaan hebt voordat dit voorkwam dan is het makkelijker te zeggen waar het evt aan kan liggen
Link naar reactie
nou het was zow toen mijn systeem goed was was de temp 35 als ik me pc opstarten nu is dat al 42 graden en zodra ik ga internetten word ie al ruim 50 graden en toen me pc nog goed was werd ie met gamen net aan 39 graden dus dat is al een beetjeu raar ik heb niet in me bios lopen kloten enzo heb me koeler er niet afgehad en mijn systeem is een p4 3 ghz socet 775 mobo is een asus p5p800 met geheugen is 2x 256mb pc2700 en me vidiokaart asus v9999 gamer edition.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...