Ga naar inhoud

computer doet "niets" meer


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een computer die tijdens het opstarten van Windows, kort na het weergeven van de desktop, bleef hangen en na de reboot niets meer doet. Geen beeld; geen geluid. Alles eruit brengt geen verandering. Voeding, CPU, ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen, videokaart ---> geen resultaat. Voeding vervangen geeft ook geen resultaat. Kan ik nog iets doen om te bepalen of het moederbord of de CPU kapot is? Valt er iets aan te meten met een multimeter? Groeten Ineco.
Link naar reactie
[quote:369b5f2ae5]Voeding, CPU, ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen, videokaart ---> geen resultaat. Voeding vervangen geeft ook geen resultaat[/quote:369b5f2ae5] Heb je het ook al geprobeerd met 1 harde schijf eraan? Of krijg je net als ik geen eens meer een logo van het bios enz...
Link naar reactie
[quote:8e578b64da] Heb je het ook al geprobeerd met 1 harde schijf eraan? Of krijg je net als ik geen eens meer een logo van het bios enz...[/quote:8e578b64da] Ja, ik heb het ook met één HDD geprobeerd. Ik krijg inderdaad helemaal geen beeld dus ook geen logo. Bedankt voor de reactie. Groeten ineco.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d3af56475d="ineco"]Hallo, Ik heb een computer die tijdens het opstarten van Windows, kort na het weergeven van de desktop, bleef hangen en na de reboot niets meer doet. Geen beeld; geen geluid. Alles eruit brengt geen verandering. Voeding, CPU, ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen ---> geen resultaat. Voeding, CPU, geheugen, videokaart ---> geen resultaat. Voeding vervangen geeft ook geen resultaat. Kan ik nog iets doen om te bepalen of het moederbord of de CPU kapot is? Valt er iets aan te meten met een multimeter? Groeten Ineco.[/quote:d3af56475d]
Link naar reactie
[quote:6c483cccc7=".:ToBee:."]Heel soms zijn er ook eenvoudige oorzaken, klinkt misschien simpel maar; Alle draden controleren op breuk/sluiting, Alle stekkertjes een x in uit pluggen En gewoon een x doormeten. (maar miss heb je dat allemaal al als eerste gedaan..)[/quote:6c483cccc7] Bedankt voor de tips. De aansluitingen had ik inderdaad al gecontroleerd. Ik heb nu de draden doorgemeten maar dat leverde helaas niets op. Hartelijk dank voor de reactie. Groeten Ineco.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...