Ga naar inhoud

USB aan de voorkant werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb alweer een tijdje geleden ene pc in elkaar gezet. Doet het nu verder prima alleen de usb die aan de voorkant van mn kast zit werkt niet, en ook een extra usb rekje aan de achterkant werkt niet. Alleen de usb poorten die rechtstreeks aan het moederbord zitten werken. De andere usb aansluitingen gaan via een kabel naar mn moederbord. Als ik er bijvoorbeeld een mp3stick indoe geeft de stick wel het icoontje om files over te zetten en hij krijgt ook stroom, maar verdere communicatie is er niet. Het is een MSI k8n Neo platinum nforce3 moederbord. Kan tegelijk nog wel even een probleempje kwijt. Als ik de pc afgesloten heb, dan blijven de lampjes van de optische muis en van mn toetsenbord branden. Als iemand daar nog een oplossing voor heeft, graag :D Alvast bedankt voor de reacties.
Link naar reactie
[quote:358124cd60="thijs1981"]Ik heb alweer een tijdje geleden ene pc in elkaar gezet. Doet het nu verder prima alleen de usb die aan de voorkant van mn kast zit werkt niet, en ook een extra usb rekje aan de achterkant werkt niet. Alleen de usb poorten die rechtstreeks aan het moederbord zitten werken. De andere usb aansluitingen gaan via een kabel naar mn moederbord. Als ik er bijvoorbeeld een mp3stick indoe geeft de stick wel het icoontje om files over te zetten en hij krijgt ook stroom, maar verdere communicatie is er niet. Het is een MSI k8n Neo platinum nforce3 moederbord. Kan tegelijk nog wel even een probleempje kwijt. Als ik de pc afgesloten heb, dan blijven de lampjes van de optische muis en van mn toetsenbord branden. Als iemand daar nog een oplossing voor heeft, graag :D Alvast bedankt voor de reacties.[/quote:358124cd60]Heb je wel de stekkertjes van de front USB's op de juiste plekken gedaan? Zie ook pagina 18 van je boekje zo uit mijn hoofd. En over dat muisprobleem, je moet dan gewoon de stekker uit het stopcontact halen, dan is het opgelost.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...