Ga naar inhoud

zwaardere voeding of....?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik heb net voordat de pc prive regeling werd afgeschaft een pc aangeschaft. Maar heeft het tot op dit moment nog geen 2 uur achter mekaar gedaan. pc bestaat uit: Behuizing : Antec Sonata Piano Black Quiet Midi Tower (380W) Moederboard : Asus K8N-E Deluxe,S754,nForce3 250,3xDDR,GLAN,1394 Processor : AMD Athlon 64 3700+, 2.4Ghz, 1Mb cache, S-754, Box Hitachi Deskstar 7K250, 250Gb, 7200rpm,8Mb,SATA150 Hitachi Deskstar 7K250, 160Gb, 7200rpm,8Mb,SATA150 Plextor PX-116A/T3BP DVD-ROM 16x48x IDE bulk Zwart NEC ND-3500A Dual Layer DVD+/-R(W) Zwart, bulk Creative SoundBlaster Audigy 2 Player, PCI ati radeon 9600 pro AIW Windows XP SP 1 NL symptomen : blauwe schermen - pc loopt vast - muis/toetsenbord werkt niet meer.... Elke keer als ik de pc weer reset dan doet alles het weer maar ben ik bijv; iets aan het kopieren van dvd schijf naar harde schijf dan stopt mijn muis er weer mee of verdwijnt van beeld soms na een kwartier dan weer na een 1 uur en moet ik weer resetten. Zit dit nou in een voeding of moederbord of.....conflict? Er zit inmiddels ander geheugen in,er zit een nieuwe h.d in en er zit nu een voeding in van 460W maar het is nog steeds knudde,nog steeds dezelfde klachten. Iemand dit ook al eens meegemaakt?
Link naar reactie
Daar staat ie nu ook maar de kast/behuizing heb ik gekocht bij informatique want dat merk kon de pc winkel bij ons niet leveren en daar zat een voeding bij van 380W. En ik heb eigenlijk geen zin om nu een nieuwe zwaardere voeding te kopen want deze was super stil en hij heeft er al een nieuwe in gehad 460W (maakt erg veel geluid) en toen liep de pc ook nog vast,maar duurde wel een uur langer voordat dat gebeurde. Dus vandaar mijn vraag...is 380W normaal gesproken niet genoeg?
Link naar reactie
voeding moet et kunnen trekken, je kan et ook testen door wat onderdelen af te koppelen (met 1 hdd werken, geluidskaart eruit, zo min mogelijk om op te starten) -word er iets te warm -is de software onstabiel -heb je *auto restart* uitgezet in windows zodat je blauwe schermen krijgt waar een foutmelding te zien is welke je makkelijk kan opzoeken...
Link naar reactie
"Kamertemperatuur" zal wel lager liggen ,ik bedoel ze hebben daar airco in de winkel. Ik heb ze wel opdracht gegeven om als een gek te gaan kopieren en films af te spelen en dingen tegelijk laten draaien enz.en ze zeggen dat ze dat ook doen en... nog geen complicaties. Ik ben benieuwd als ik hem direct weer terug krijg en wat ie dan bij mij thuis weer gaat doen..... Ik wacht wel af...
Link naar reactie
Zo,hij is weer terug doet het tot nog toe perfect. Heeft een dag of 5 test gedraaid in de pc winkel en hebben er daar niets aangedaan volgens hun. Mijn eigen (stille) Antec voeding zit er ook weer in dus tot nog toe zeer tevreden. Ik vind het alleen raar dat ie het nu wel doet bij mij terwijl er volgens hun niets aan gedaan is.... Dit wilde ik toch nog even laten weten.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...