anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 na een verhuizing functioneerd mijn pc niet meer... ik heb alles er op nieuw opgezet... maar mijn processor (amd athlon 2800+ barthon) telt ongewoon hoge temperaturen... rond de 70-75 graden... valt daarom mijn pc de hele tijd uit? en waarom gebeurd dit pas bij de verhuizing? zo zit je in een game, zo schakelt ie zichzelf uit Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Lijkt me idd een te hoge temp. Lopen al je fans nog na je verhuizing? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 niet meer aanzetten! als je koeler niet meer volledig op de core zit kan je je processor beschadigen! demonteren en opnieuw assembleren... succes! :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 zoals de rest zegt........er is iets mis met de koeling. check of de fans draaien anders cpu-koeler opnieuw installeren Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.