anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 hallo beste mensen nou mijn videokaart is vandaag gemaakt, er moest een nieuwe koeler op. op de een of andere manier draaide die niet op de normale manier (dus via zijn stroomtoevoer op de kaart) dus nu is er een kabeltje (ja sorry ik vergeet hoe die dingen heten :roll: ) naar de achterkant van de cd rom geleid om daar de stroom vandaan te halen. nu ik dus weer xp wil opstarten, geeft ie een physical memory dump tijdens het opstarten, blijkbaar is de zgn framebuf device driver in een infinite loop geraakt. :( zegt dit jullie iets (ondanks mijn leken uitleg) en zo ja, is dit te verhelpen? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Ik heb dit wel eens gehad, alleen niet elke keer bij opstarten. Bij mij hielp het om sp1 en alle andere updates te installeren, evenals de nieuwste video drivers. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 ok maar dan moet je wel kunnen opstarten, ik kom niet verder dan het opstartscherm. ook linux, op een andere partitie, geeft geen sjoege. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 Dan wordt het wel heel raar. Je kan eens kijken of het met een andere videokaart wel lukt. Ook ff alle prestatie verbeterende functies voor de videokaart in de bios uitschakelen. (kan je windows ook niet opstarten in veilige modus?) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 het opstarten in safe modus gaf alleen meer info over de framebuf en wat nummers mbt de dump. resultaat was uiteindelijk echter hetzelfde. kom het Bios nog wel in, was ik vergeten te melden maar ik weet niet of dat veel uitmaakt. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2004 En als je het kabeltje weer losmaakt, wat doet hij dan??? zou niet moeten kunnen maar als een probleem begint na een verandering is het voor de hand liggend dat je die eerst ongedaan maakt en daar lees ik niets over.. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.