anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 hallo, Ik heb net een systeem in elkaar gezet, met een AMD athlon XP 2600+ CPU, 512 mb dane-elec geheugen en een Abit NF7-S moederbord. Toen ik alles inelkaar had, bleek dat er niets gebeurde, dus heb ik alles weer losgehaald. Als ik dit zooitje helemaal kaal opstart (dus zonder diskdrive's en hd) dan gebeurt er helemaal niets. Alleen de ventilators beginnen te draaien, voor de rest helemaal nix. Op het moederbord brand een rood en een groen ledje, wat deze betekenen weet ik niet, want dat staat niet in de handleiding. Weet iemand hoe dit kan? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 heb je misschien een andere CPU om te testen..(als je CPU stuk is doet ie ook niks..) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 ik heb het ook met een andere cpu geprobeerd, maar nogsteeds geen resultaat Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Zit het geheugen wel goed in de slots? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 rood en een groen ledje. rood kan zijn dat je videokaart niet agp4 ondersteundt. en groen kan zijn dat je mobo stroom hebt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 toevallig POWER LED & POWER SWITCH verwisseld ? had ik perongeluk ook gedaan op mijn nieuwe moederbord :oops: :oops: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 videokaart zal het niet zijn, want deze configuratie heeft 1 keertje gewerkt. de reset en powerswitch heb ik niet verwisseld, omdat de powerswitch gewoon werkt! ik heb andere cpu, voeding en geheugen geprobeerd, maar niets dat lukt ik stuur het moederbord geloof ik maar terug, want ik vind hem kapot! dood! iedereen bedankt! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.