anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Ik ben bezig mijn PC te upgraden met oa nieuw Mobo (Asus A7V8X-X). Op het bijpassende IO Shield zitten 'lipjes' waarvan de functie mij niet geheel duidelijk is. Bovendien is het hierdoor niet mogelijk het mobo vast te schroeven zonder kracht uit te oefenen. De lipjes duwen het mobo 'de kast in'. Bij wie o wie klinkt dit herkenbaar in de oren? En hoe heb je dat opgelost? Groet, Butch Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 ik heb ze er gewoon allemaal vanaf gebogen en toen ging mijn mobo er zo in :P Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Je kan die lipjes best een beetje meebuigen, het gaat er tenslotte alleen on dat het er uiteindelijk netjes uit ziet (en zo gesloten mogelijk). Zorg er wel eerst voor dat dat I/O Shield goed op z'n plaats geklikt is in de uitsparing van je case, anders krijg je dat mobo niet goed op z'n plek. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Hartelijk dank. Het IO shield zit perfect op z'n plaats. Ik zal alle lipjes naar buiten buigen. Dan blijft eigenlijk alleen het probleem dat op het mobo zelf bij de keyboard/muis connector ook zo'n lipje zit. Heeft iemand daar ervaring mee? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2004 Ken het probleem, zat er ook mee te *&^%*!!! Snap niet waarom dat nodig is, maar enig geweld lost het probleem prima op! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2004 Als je het Mobo wat schuin houdt kan je hem er zo onder schuiven. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 Ja, maar vaak zitten ze dan voor de poorten. Ik heb ze gewoon helemaal omhoog gebogen. (als de kast op z'n kant ligt) Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2004 het is gewoon een kwestie van goed kijke, Io shield als eerste en dan mobo dacht ik. Was zo gepiept. (schuin houden) Voor mij makkelijk praten, mijn zwager heeft de asus mobo's 4(x) in elkaar gezet, maar ja, hij is tandarts en is dus gewend met fractie's van milimeters. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.