anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Hi, na een aantal keren een blauw scherm te hebben mogen lezen met de text er op dat het mogelijk tijd werd om de bios te updaten maar gedaan. Het mobo is een K7T266 Pro2 ms 6380. deze bios via lifeupdate gehaald en volgens hun procedure maar blijkbaar is er toch wat mis gegaan. WAT NU?? dank voor je reactie. Roland Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 rtfm : deze msi heeft volgens mij een crash recovery procedure om de boel weer recht te zetten Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Dat dacht ik ook maar ik kan hem niet zo snel vinden. dus dan maar verder modderen. Roland Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Staat dat niet in handleiding dan? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2004 Natuurlijk gewoonniet goed gelezen en het probleem is opgelost. het draaid weer als vanouds met de nieuwe bios. dank voor jullie reacties. grtx. Roland Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.