anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Hey, Ik heb laatst een nieuwe computer gekocht (losse onderdelen), Asus P4P800, p4 3.0 ''prescott''. Ati Radeon 9800 pro. Nu heb ik alles in elkaar zitten, draait perfect. Maar nu ben ik in de bios aan het kijken, en het valt mij op dat de CPU tussen de 49 en 55 graden wordt. Windows draait nog niet eens! Is deze temp. niet wat hoog? Ik heb ook 2 case vents erop zitten, achter, uitblazend hoog. Voor laag, aanzuigend. Er zit de standaard cpu vent van Intel op. Ik heb gecontroleerd of de heatsink goed zit, hij wordt warm, dus lijkt me goed. Kan het zijn dat hij bv 180 gedraaid moet worden? Wat kan ik doen, of is die temp goed voor een prescott, want ik vraag me af hoe warm hij wordt is ik hem stress... Alvast bedankt! Menno Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 [quote:0e32b0cb88="mennodek"]of is die temp goed voor een prescott[/quote:0e32b0cb88]Voor een Prescott zal dat wel, die dingen worden snikheet :roll: Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Geen probleem dus? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Nee , als je pc goed draait ist goed. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2004 Oke, merci, was bang dat ik de boel naar kl*te zou helpen. Bedankt! Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2004 is niet zo erg, mijn northwood 2,8 draait op 3,15 en die is in de bios altijd iets van 55 tot 60 graden ofzo en in wondows meet ik met asus probe dan is hij maar 36, op een P4C800 Deluxe Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.